Archive
2024 | 92 | 93 | 94 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2023 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | ||
2022 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | ||
2021 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | ||
2020 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ||
2019 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ||
2018 | 58 | 59 | 60 | 61 | ||||
2017 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ||
2016 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ||
2015 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ||
2014 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ||
2013 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ||
2012 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ||
2011 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
2010 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
2009 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Search
Випуск № 39 (92)
Титульна сторінка
Зміст
ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ОСВІТИ
І. Г. ВАСИЛЬЄВА, М. К. ЧЕБОТАРЬОВ
В. Є. МИХАЙЛИЧЕНКО, Н. В. ПОЛЯКОВА
А. Г. РОМАНОВСКИЙ, М. А. ГЕНЬКИНА
ПРОФЕСІЙНЕ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА
МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
ВИЩА ШКОЛА
І. М. ЖОВТОНІЖКО, Т. В. СІЛІЧОВА