Archive
2024 | 92 | 93 | 94 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2023 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | ||
2022 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | ||
2021 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | ||
2020 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ||
2019 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ||
2018 | 58 | 59 | 60 | 61 | ||||
2017 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ||
2016 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ||
2015 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ||
2014 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ||
2013 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ||
2012 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ||
2011 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
2010 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
2009 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Search
Випуск № 41 (94)
Титульна сторінка
Зміст
ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ОСВІТИ
М. О. АНДРЕЄВА, О. М. ВАСИЛЕНКО
Н. В. ГЛУЩЕНКО, А. О. СТЕПАНЕНКО
Н. Є. ПАНГЄЛОВА, В. М. КИРИЧЕНКО
Г. А. ЧЕРЕДНІЧЕНКО, Л. Ю. ШАПРАН
КОМПОНЕНТИ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА
ВИЩА ШКОЛА
РОЛЬ ІНСТИТУТУ НАСТАВНИЦТВА В ПРОФЕСІЙНОМУ РОЗВИТКУ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ В США ТА ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ