Archive
2024 | 92 | 93 | 94 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2023 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | ||
2022 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | ||
2021 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | ||
2020 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ||
2019 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ||
2018 | 58 | 59 | 60 | 61 | ||||
2017 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ||
2016 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ||
2015 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ||
2014 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ||
2013 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ||
2012 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ||
2011 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
2010 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
2009 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Search
Випуск № 18 (71)
Титульна сторінка
Зміст
ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ОСВІТИ
ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ-СЛОВЕСНИКІВ ДО СЛОВОЦЕНТРИЧНО ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ЗАСОБАМИ ЛІНГВОСИНЕРГЕТИКИ
Приходченко К.І., Горпинченко Г.В.
СУТЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГУМАНІТАРНОГО ПРОФІЛЮ ДО ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ПІДЛІТКІВ