Випуск № 48 (101)
ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
В. В. МАВРІН
В. М. МОГІЛЕВСЬКА
Т. В. ПАНЬОК
Г. П. ЧОРНОЙВАН
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ОСВІТИ
К. С. АВЕРІНА, А. В. КАНІВЕЦЬ
В. В. АНГОЛЕНКО
І. Ю. АНТОНЕНКО
Р. Х. ВАЙНОЛА
В. А ВОЛКОВА, О. С. БУРАКОВА
Т. О. ГЛАДУН
Т. Я. ДОВГА
І. О. ЖАДЛЕНКО
С. С. ЖЕЙНОВА, К. В. КУРНОСОВА
В. І. ЖИГІРЬ
О. М. ЗАХАРОВА
О. І. ІВАНИЦЬКИЙ
А. А. ІВАХНЕНКО, О. В. МІЛКІНА
C. Я. КОГУТ
М. Ю. КОЛЛЕГАЕВ
O. Ю. КОРЖ
Л. В. КОХАН
С. С. КУЛИКОВСЬКИЙ
Н. В. МЕРКУЛОВА, А. С. КОТЛЯР
Н. А. НЕСТОРУК
І. В. РАДЧЕНЯ
А. В. СВАТЬЄВ
С. В. СИВАШ
В. М. СМОЛЯК
ЕЛЕКТРОННЕ ПЕРСОНАЛЬНЕ НАВЧАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕДЖІ
Н. С. СУГАТСЬКА
О. В. СУХОВІРСЬКИЙ
А. І. ТВЕРДОХЛІБ
В. В. УШМАРОВА
О. А. ФУНТИКОВА
І. О. ЯБЛОЧНІКОВА
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА
В. А. БЕРЕЗОВСЬКИЙ
П. А. ВІНДЮК
С. О. ДОЦЕНКО
Г. А. МАРИКІВСЬКА
Т. В. ЧОРНА, Н. Ю. КОРНІЛОВА
ВИЩА ШКОЛА
О. О. БАРЛІТ, А. Ю. БАРЛІТ
Л. С. БЕРЕЗОВА
В. А. БУДЯНСЬКА
С. М. БУЛАХ
І. М. ДЯЧЕНКО
М. Д. ДЯЧЕНКО
В. В. КОРНЕЩУК
Г. А. ЛЕЩЕНКО
О. Г. МАРЧЕНКО
Д. В. МАТЯШОВА
Л. М. МИРОНЕНКО, О. П. КОШОВА
С. О. МОРГУНОВА
О. М. НОВАК
О. С. ПШЕНИЧНА
О. Г. РОМАНОВСЬКИЙ, Т. Є. ГОНЧАРЕНКО
І. А. РОСКВАС
В. С. САЛОГУБ
Р. В. СЛУХЕНСЬКА
О. Г. ФОМКІНА, Н. В. ВАНЖА
Ю. Є. ХАЛЕМЕНДИК
Ю. А. ЧЕЧУРА
С. С. ЧОРНА
В. В. ШАПОЛОВА