Archive
2024 | 92 | 93 | 94 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2023 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | ||
2022 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | ||
2021 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | ||
2020 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ||
2019 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ||
2018 | 58 | 59 | 60 | 61 | ||||
2017 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ||
2016 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ||
2015 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ||
2014 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ||
2013 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ||
2012 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ||
2011 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
2010 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
2009 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Search
Випуск № 40 (93)
Титульна сторінка
Зміст
ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ОСВІТИ
Л. А. ГОНЧАРЕНКО, Г. М. ЛЕБЕДЬ
Л. М. КИКІНЬОВА, О. В. ПОЛІЩУК, І. В. ТУЗОВА
С. Ф. ОДАЙНИК, А. В. ПОДОЗЬОРОВА
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНЖЕНЕРНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-МАШИНОБУДІВНИКІВ
ФОРМИРУЮЩИЙ ЭТАП СТАНОВЛЕНИЯ ТВОРЧЕСКОЙ ИНДИВИДУАЛЬНОСТИ БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ ИЗОБРАЗИТЕЛЬНОГО ИСКУССТВА
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА
ТЕХНОЛОГІЇ ЗАСТОСУВАННЯ КРАЄЗНАВЧОГО ПРИНЦИПУ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФІЗИЧНОЇ ГЕОГРАФІЇ УКРАЇНИ
ВИЩА ШКОЛА